Skinimalizmas: kai mažiau tampa daugiau

Skinimalizmas: kai mažiau tampa daugiau

Pastaraisiais metais dauguma grožio entuziastų pavargo nuo pertekliaus kosmetikos lentynose ir pradėjo naują judėjimą – odos minimalizmą (dar vadinamą skinimalizmu).

Kas yra skinimalizmas? 

Skinimalizmo esmė – paprastumas ir lengvumas. Rampos šviesos nukreipiamos į „nuogą“ odą su visais jos „netobulumais“: spuogais, hiperpigmentacija, raukšlėmis, akne, strazdanomis ir t.t. Kai kuriems skinimalizmas reiškia mažesnį kiekį produktų ir veikliųjų medžiagų juose, kitiems – mažiau pudros ir daugiau tikros, nepaslėptos odos.

Pagrindinis skinimalizmo tikslas – sąmoningumas ir požiūris, kad kiekvienas produktas kosmetikos lentynoje turėtų priežastį ten būti. „Mažiau yra daugiau“ filosofija leidžia vartotojams susikurti tokius įpročius, kurie ne tik mažiau kainuoja, bet ir yra tvaresni, draugiškesni aplinkai. 
 
Kaip pradėti savo skinimalizmo kelionę? 

Pirmasis žingsnis minimalistinės grožio rutinos link – suvokimas ir tapimas vadinamuoju skintelektualu (skin (oda) + intellectual (intelektualas)). Nusimanymas apie odą, žinios apie ingredientus leidžia vartotojui tinkamai pasirinkti ir naudoti produktus, kurie gerina odos būklę ir dažnu atveju atlieka daugiau nei vieną funkciją. Drėkiklis, naktinis kremas ar kaukė gali būti puikiai iškeisti į vieną nepriekaištingai suformuluotą produktą, kuris padeda odai išlikti sveikai ir neužima daug vietos lentynoje.  

skinimalizmo tendencija reiškia grožio industrijai?  

Prekių ženklai, norintys plaukti su skinimalizmo banga, privalo atsižvelgti į dabartinės kartos vertybes, tokias kaip tvarumas, gyvūnų gerovė ir kiti makrokultūriniai veiksniai, pavyzdžiui, klimato krizė. Vartotojai vis daugiau dėmesio skiria savo sveikatai ir mąsto apie tai, kokią įtaką jų asmeniniai pasirinkimai daro planetos ir bendruomenės gerovei. 

Rinkoje neabejotinai daugės daugiafunkcių, minimalistinių sudėčių produktų, kurie dar prieš keletą metų populiarūs buvo kone išskirtinai Skandinavijos regione. Minimalizmo tendencijos plinta ir noras gyventi bei rūpintis savimi paprasčiau, keičia vartojimo įpročius. 

Dar vienas aspektas, susijęs su skinimalizmu, – skaidrumas. Priemonių ingredientų sąrašai dabar turėtų būti skaidrūs lyg kristalai, nes bent vienas nereikalingas papildomas lašelis levandų eterinio aliejaus ar žodelis „perfume“ ingredientų sąrašo pabaigoje, gali tapti pakankama priežastimi vartotojui nusigręžti ir rinktis kitą produktą. Informacija yra galia ir dabar ši galia priklauso išsilavinusiam vartotojui – skintelektualui.

Itin maskuojantis, „tortinis“ makiažas ir tobuli, stiklo lygumo skruostai be porų taip pat nebėra siekiamybė. Žmones ieško paprastumo, natūralumo ir aiškumo visose gyvenimo srityse. Grožio industrija – ne išimtis.

MATH komanda visuomet žavėjosi minimalizmo idėjomis, todėl mūsų priemonių formulėse yra tik tai, ko iš tiesų reikia odai. MATH tikslas – odos komfortas ir grožis, o ne šokiravimas produktais, kuriuose „visko po truputį“. Efektyviose mūsų kosmetikos formulėse dominuoja tik keli aktyvūs ingredientai. Taip padedame kryptingai kovoti su konkrečiomis odos problemomis ir išvengiame odos šoko bei potencialių alerginių reakcijų.

Skaityti kitą

Peptidai – ingredientai, sukėlę revoliuciją

Palikti komentarą

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.